Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyugi Józsi! Tartalak!

2011.04.17. 22:50 - swanti

Címkék: durva munkavédelem fail

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr72834648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Súlyos 2011.04.18. 15:21:48

Józsi?

Chan, Lee, Eng...

Vagy valami hasonló.

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.04.18. 22:06:34

@Súlyos: biztos forrásból tudjuk, hogy Józsinak hívják az illetőt.

Súlyos 2011.04.20. 01:21:00

@elmebajnok: Tuti nem eredeti, biztosan valami hamisított gagyi-pótló műayag Józsi Szerintem nincs is hozzá magyar nyelvű usersmanual, és ha szétszerelném, minden egyes alkatrészén ott lenne a 'Made in Tajvan' vagy a 'Made in China'

Egy rendes Józsi az legyen minimum csehszlovák, oláhciány, vagy jász... vagy valami hasonló...

Súlyos 2011.04.20. 23:56:19

Szomorúan tudatom a tisztelt egybegyültekkel, hogy Józsi munkabalesetet szenvedett. Életét a gondos kórházi kezelés sem tudta megmenteni. A prosecturárl küldik az alábbi képet:
www.techzilo.com/wp-content/uploads/tattoo5.jpg

Én szóóótam!


süti beállítások módosítása