Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Próbáld meg sírás nélkül végignézni

2011.12.01. 16:38 - elmebajnok

Címkék: videó megható


2perc.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr763429305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bigiri 2011.12.01. 19:57:14

40 mp-ig bírtam :D

CrmSylar 2011.12.01. 21:19:02

A zenei aláfestés nem jó:
www.youtube.com/watch?v=WN4m6nWI5XI
Ez jobb lenne

együttnemműködő 2011.12.01. 22:53:08

A könnycsatornám el van szúrva.
I WON.

bandigyerek 2011.12.02. 04:33:09

nem értem: egymáshoz közelálló emberek találkoznak egymással, nyilván hosszabb-rövidebb idő után, és örülnek. minden vasútállomáson/repülőtéren ezer ilyet látni naponta. Mit a túrót lehet ezen sírni????

anyazok (törölt) 2011.12.02. 07:36:51

Gondolom azt, hogy Katonák, és nem nyaralásból jöttek vissza, lebarnulva...

Davidka_ 2011.12.02. 08:53:14

Miért kellene sírnom egy gyilkos nemzet katonáin akik a visszatérés előtt ki tudja hány ártatlan embert is megöltek?? :/

edina1203 2011.12.02. 16:33:34

Sziasztok!
A vélemények a két véglet szerint alakulnak. És mindenkinek szíve-joga eldönteni, "melyik oldalon áll".
Csak annyit szeretnék elmondani, ami az én véleményem, hogy itt nem nemzetről van szó, hogy harcoltak-e vagy sem, hogy közben hány áldozat lett. Mindent két oldalról lehet nézni. Aki katonaként odamegy harcolni, azt vállalta a hivatásával. Ezt kapta parancsba, nem volt választása. És vagy ő lő, vagy őt lövik le.
Én katonafeleség vagyok. És tudom milyen mindennap aggódni, hogy mikor tudsz beszélni a férjeddel, pároddal, figyelni a híreket a merényletekről... csak bele kell gondolni magunkat az ő helyükbe.
Aki most azt mondja, hogy miért katona, ő is próbáljon belegondolni, hogy valakinek katonának is lenni kell.
És azért amerikában katonának lenni egész más. Őket tisztelik az emberek. Ott más a "lövöldözés" szabálya is. Itt csak arra kell gondolni, hogy ha valakihez betörnek, vagy erőszak van, és védelemből lő, nem történik semmi, nálunk az áldozat ilyenkor büntetést kap, hogy védte az sajátját...
Szerintem itt a meghatottság volt a középpontban, hogy aki 6 hónapig nem látta az apukáját, a férjét, az egyetlent, hogy reagált...
És remélem, a véleményemmel senkit nem bántottam meg. Mindenki másképp gondolkozik, amiért senki nem hibás, és az úgy jó.

CrmSylar 2011.12.02. 20:25:41

@edina1203:
ekkora kommentet senki nem fog elolvasni

extrater (törölt) 2011.12.02. 21:08:04

CrmSylar: tévedtél, van (volt) aki elolvasta.

szigetigabo (törölt) 2011.12.02. 22:24:55

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Én is elolvastam és tetszett a video is és Edina hozzászólása is. Ne hagyjuk már kiveszni magunkból az érzelmeket! Élhetetlen lesz a vilàg.

CrmSylar 2011.12.02. 22:31:07

@szigetigabo: Nem az érzelmekkel van a baj. Hanem azzal a gyökérrel, aki elmegy zsoldosnak, hogy embereket öljön. Hogy őt ölik meg, vagy ő öl meg más katonát, az nekem teljesen mindegy. Megvédik a hazát? Na neeeeee! Ha megtámad minket valaki és valaki a határon belül harcol, az a szememben egy hős. Aki kimegy Irakba meg Afganisztánba, az meg a szememben félelmetesen szánalmas és nem érdekel mi történik vele

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2011.12.02. 23:13:16

@bandigyerek:
Biztos nő írta a post címét...
Én se értem mi a faszt kellene ezen sírni...

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.12.02. 23:40:52

@csigafasz: biztos vagy benne?
Ha káromkodsz, azzal még inkább hangsúlyozod, hogy te milyen laza csávó vagy! Lesz majd neked családod, gyerekeid (vagy ha már most van, akkor kvára sajnálom őket és téged)

Josselin Beaumont 2011.12.02. 23:48:30

@Davidka_: @CrmSylar: Hogy ti milyen egy kibaszott tudatlan kis pöcs gyökerek vagytok! Gratulálok!:D

Anka80 2011.12.03. 10:42:16

@CrmSylar: Mennyi idős vagy???????
Mert szerintem te egy éretlen gyerek vagy!!!!!
Gőzöd sincs , hogy mit jelent katonának lenni!
Gondolom Te nem voltál?Ugye????,
Mert SAJNOS MEG LETT SZÜNTETVE!!!!!!!
Ott tanulták meg a fegyelmet , és - kérdezd meg apukádat!!- amikor a lelkükbe tiportak ...
Hagyjuk! Te ezt úgysem érted!
Te vagy a szánalmas , nem azok az emberek , akik próbálják megakadályozni , hogy a sok hithű muzulmán kirobbantson egy háborút!
AZÉRT MENNEK ODA KI!HOGY MEGVÉDJÉK AZ ORSZÁGUKAT ÉS A MIENKET IS!!!!

Dani3076 2011.12.03. 10:53:12

Ezen mi a megható? Ezek az emberek pénzért ölnek ártatlan embereket, NEM A HAZÁJUKAT VÉDIK! (az a katona aki viszont a hazáját védi, az egy hős, azoknak minden tiszteletem, pl azok akiket ezek megöltek). Az az ország akit megtámadtak semmit nem ártott nekik csak kellett a pénz. Ártatlan nőket és gyerkeket mészároltak le. Hogy ott döglött volna meg mind!

berni7 2011.12.03. 11:10:50

Én egyet értek edina1203-al!!! Itt az érzelmek a fontosak! És igazán ezt csak az érti meg aki egy katona párja,mint mi.Szerintem nagyon is megható!

Jooohn 2011.12.03. 12:23:38

Lehet én nem láttam,hogy ezek zsoldosok.Csak hazatérő katonák,akiknek örült a gyereke vagy a párja.Nem kicsit.Ja,a civil ruhás is tuti "zsoldos" volt?Esetleg tüzoltó?Vagy bármi más?JA,MÉG VMI.Dani3076:Bin Laden is hős volt akkor neked?Gratula!

domiii 2011.12.03. 15:01:54

ezt a sok seggfejt...még jó hogy elmegy háborúzni más országba, szeptember 11 mond nektek vmit? hagyni kellett volna hogy azok a senkiházi terroristák bármikor megismételjék? vagy szaddam husszein? aki sanyargatta a saját népét? ki lépjen közbe ha nem egy erősebb ország? egyébként meg ha másért nem is, azért örülhetünk hogy ilyen jelentéktelen országban élünk mert nem kell átélni milyen az amikor több ezer ember halálát okozza pár dühös muszlim

smok3 2011.12.03. 17:51:12

Ha már 9/11 szóba került :

www.youtube.com/watch?v=BVIHKvjRyiE

Érdemes végignézni, és elgondolkozni azon, hogy kik is az igazi terroristák...lehet, hogy ezek a nagy hazatérő hősök fogják nemsokára kirobbantani a 3. világháborút :)

jockika 2011.12.03. 21:13:34

@domiii: Te drága!!Szept 11???Elötte a "nagy"amerika mit csinált??Hahó nem másért mennek oda háborúzni mint olaj olaj olaj!!!!!!

jocka32 2011.12.03. 21:31:02

@edina1203: Tiszteletem!Az igaz,hogy kell katonának lenni!!De nem Afganisztánba kell megmutatni,hogy milyen frankó katona vagyok!!!Hanem ha itthon baj van itt kellene!!!Ja jó summáért kimenni golyófogónak az a tuti!!!!!Na ne áltassuk magunkat!!!PÉNZÉRT mentek ki "béke fenntartónak"!!!!Nem is kevésért!!Miért is kellene sajnálkozni??Ezt is vállalta,benne van a pakliban minden!!!!!!Csak nem értem ha külföldön merénylet éri őket miért is HŐSI halottak???Nem ezért az országért áldozta magát!!!Senkit nem akarok bántani csak ezen is el kellene gondolkodni!!!

jocka32 2011.12.03. 21:36:12

@Anka80: Tiszteletem!!Teljesen mindegy,hogy van ott katona vagy nincs!!!DE talán békén kellene hagyni őket had lövöldözzenek egymásra nyugodtan!!!A határaikat lezárni se be se ki majd ha nem lesz mit enniük abbahagyják!!!!Miért kell M.o.-nak mindenhol vitézkedni???Itthon kellene!!

jocka32 2011.12.03. 21:44:16

@CrmSylar: Csatlakozom!!!!Maximálisan egyetértek!!!!!!!!!!!Arról se feletkezen meg senki PÉNZÉRT ment külföldre golyófogónak!!!!!Szerződésében ez is benne van!!!!Neeeeeeeeeeeeeeee!!!Mindjárt megsajnálom őket!!!!Fizetéskor egyiket sem kell megkönnyezni csak ha merénylet éri!!!!!NEM KÉNYSZERÍTI SENKI,HOGY ODA MENJEN NEM SORKATONA HANEM SZERZŐDÉSES!!!!!!PÉNZÉRT TESZI NEM A HAZA VÉDELMÉBEN!!!!!Mi közünk nekünk Afganisztánhoz????Miért csak a "nagy"hatalmakat" akarják megtámadni???????????Szerintem mindenki tudja aki kicsit messzebb is lát az orránál!!!!!

edina1203 2011.12.03. 23:22:56

@jocka32: Üdvözlet, és mindenkinek!
Nem kell haragudni senkire, és utálni a másikat a véleményéért, nézőpontjáért.
Csak annyit szeretnék mondani, hogy a katonák itthon is tennék a dolgukat, ha a "rendszer", politika és országvezetés engedné. Szabályok között élnek, és másak között, mint a civilek.
Nekem még a mai napig nagyon nehezen fogadhatók el a szabályaik, mert nem vagyok benne közvetlenül, csak közvetve.
És azt sem kell elfelejteni, hogy az árvizeken a munka java részét nem a rendőrök végezték, ahogy a híradókban mutatták, bár jól dolgoztak, de szegényeknek felszerelésük sem megfelelő volt. És azt is el lehet hinni, hogy egy tiszt is megfogta a lapátot...
És valaki mondta az olajat... igen... és hamarosan jön a víz... amivel jól állunk.... majd nézzétek meg, hogy mennyire fogunk érdekelni mindenkit érte...
Szóval csak annyi, hogy mindenki mondhat bármit, belőlem senki nem vált ki haragot, ellenszenvet, én imádom a katona férjem, és a kisfiam is a katona apukáját.
:)
Jó éjt mindenkinek

edina1203 2011.12.03. 23:30:01

@jocka32: Ja és még annyit felejtettem el, hogy a mindenkori kormány vállalásai a békefenntartások, és benne van a NATO cikkelyében (talán az 5.), hogy mi is van. Szóval ezek nem amerikai missziók, amik nálunk vannak.....
És nem biztos, hogy önkéntes a dolog, hanem küldik....
De akik a videó ellen vannak, miért olyan keserűek? Mindenkinek minden lehetőség adott, hogy mit választ, katona lesz vagy sem, megy külszolgálatba vagy sem...

wekamo 2011.12.04. 07:55:26

@jocka32: Tiszteletem! Nagyon örülök hogy ennyire tájékozott vagy. Gondolom 2006-ban ott voltál Csépánál, amikor mindenkit (civil, vízmű, stb.) leparancsoltak a gátról, és csak a katonák maradhattak, gondolom a Vörösiszap katasztrófánál is ott voltál amikor a ki tudja mit be nem szedtünk... a legutóbbi árvízen is ott voltál Hernádszurdoknál és a többi helyen... van aki igen. van aki itthon "hősködik".
Csak hogy értsd: Magyarországot nem támadták meg, nincs honvédő háború. (szerencsére). Magyarország a NATO tagja, kötelezettségei vannak felé. Azt a magyar katonát akit te zsoldosnak hívsz, a Magyar Állam fizeti. Panaszt nyújts be nekik, ha nem tetszik hova vezényli ki a katonáit. Az hogy hősi halottnak tekinti azokat, akik a Kormány által tett vállalásoknak tesz eleget...Tényleg "szörnyű"...
Önkéntes missziók ezek, de megnézném a következő szerződés hosszabbításnál mit kezdenének azzal a katonával aki nem vállalja...
Visszatérve a videóra: (mert ez a fontosabb) nem értem, hogy miért nem lehet látni benne a jót, a szeretetet, az örömöt. Valahol olvastam feljebb hogy ezt repülőtéren is fel lehet venni civilekkel... Akkor tessék megcsinálni. én azt is üdvözölni fogom.

ZacK 2011.12.04. 08:48:30

Hát nem tudom ki tud sírni azon hogy hazajönnek a "bátor" katonák akik halomra lőttek több száz/ezer civilt nőt, gyereket, öreget.

Davidka_ 2011.12.04. 18:04:24

@Josselin Beaumont: Magadat minősítetted csak a hozzászólásoddal...attól miért vagyok tudatlan, hogy nem ugyan azt gondolom mint te?mért muszáj nekem ezen sírni? Lehet hogy itt sok embernek olvasni is kellene nem csak azt elhinni amit belesulykolnak a "hős, békehozó" amerikaiak! :) További szép estét!

kanálwarrior 2011.12.04. 19:26:41

Ez a vita tl;dr, csak annyit mondanék a sok faszkalapnak hogy azt ugye tudjátok hogy az afganisztáni háborúban az amerikaiak és az afgánok egy oldalon állnak? Ugye? Ugye ennek tudatában gyilkosoztok le embereket?

kanálwarrior 2011.12.04. 19:28:38

@Davidka_: Neked külön leírom: az amerikaiak és az afgán honvédek egy oldalon állnak. Irakban meg már nincs háború.

ilyke 2011.12.05. 09:12:55

Nem értem miért kell fikázni a katonákat!!!Ez a videó nem arról szól hogy kit hol lőnek és kit hol nem!!!Akinek van gyereke,felesége az nagyon is át tudja érezni mit élhetnek át ezek a katonák és a családtagjai!!!Ja és másik oldala ,hogy voltak katonák!!Csak halkan megsúgom nem mindenki önszántából megy ki!!!Van aki még a saját új szülőt gyermekét csak fényképen látta pusztán azért mert parancsba kapta ,hogy ki kell mennie!!!Na de háttt kinek magyarázok?Kis 20 éves kis tiniknek akik azt sem tudják igazából mit takar az a szó ,hogy katona!!!!!Aki nincs benne annak fogalma sincs az egészről!!

ilyke 2011.12.05. 09:15:33

@CrmSylar: képzeld én végig olvastam!!!

Screew 2011.12.05. 22:36:51

Férfi létemre én se sírtam.. de aki ezt nem találja meghatónak az nem normális... Lehet szidni a katonákat, de próbálj meg 1általán csak felvételizni oda, és utána csak 1 hétig menj ki olyan helyre ahol éles helyzet van.. ;)

stephenkurti 2011.12.06. 03:28:41

@edina1203: Ez nem igaz! Csak akkor kell katonanak lenni ha valaki tartozni akar egy globalis zsoldosokbol allo fosztogato (raider or plunderer) hadsereghez ami uzleti erdekeket hajszolva; Iraqban (Oil), Afganisztanban (minerals: Lithium and so on).
Mint katona TE ezt elvezed?
EGyebkent mi van az ottani lakosok fajdalmaival amit a fosztogatok mertek eddig is mar rajuk? Ok is emberek es a sajat foldjukon vannak ahol a tamadok sokat megkinoztak es tobb mint 1 millio mar meghalt csak Iraqban. Te ezt tudod?

stephenkurti 2011.12.06. 03:59:17

@Anka80: CmrSylar-nak igaza van minden eddigi beszolasaban!

Csak akkor kell katonanak lenni ha valaki tartozni akar egy globalis zsoldosokbol allo fosztogato hadsereghez ami uzleti erdekeket hajszolva; Iraqban (Olaj), Afganisztanban (minerals: Lithium es stb >U$1billio).
Egyebkent mi van az ottani lakosok fajdalmaival amit meg a fosztogatok mertek mar rajuk? Ok is emberek es a sajat foldjukon vannak ahol a tamadok sokakat megkinoztak es tobb mint 1 millio mar meghalt csak Iraqban.

A terrorizmussal, mint a 9/11, meg az USA kormanyat kell hibaztatni, mig a 7/7 meg az MI5, de kulonossen az MI6, no meg a Mossad sem hagyhato ki.
Az osszes tevekenysegeket a Rothschild banking-dynasty iranyitja a Rockerfeller torvenyhozokkal, akik egykori olaj magnasok is.

Remelem ezt meg te mind tudod 31evesen ugye?

stephenkurti 2011.12.06. 11:36:02

@ilyke: "Nem értem miért kell fikázni a katonákat!!!"

Mert megerdemlik! Manapsag amikor nok is katonak itt csak a noi egyenjogusag fitogtatasa es az emberi baromsag jon eloterbe, ahogy meg soha az emberi tortenelemben. Ezek a aranyos katonak, ha kell, emberi mivoltukat levetve mennek artatlanokat gyilkoni a sajat foldjeiken az asvanyi kincseikert; Iraqban az olajert, Afganisztanban meg az asvanyokert >U$1 billio ertekben.
Tehat a terrorizmust ezek a zsoldosok terjesztik nem pedig a megszallottak!

stephenkurti 2011.12.06. 11:37:16

@ilyke: Akkor ugyes vagy nagyon....

stephenkurti 2011.12.06. 11:47:02

@ZacK: Csakis a hozzatartozoik akik epp olyan barmok mint a ok ("bátor" katonák) akik teljes felszereltsegben vedteleneket lonek annelkul, hogy tudnák is miert. Ezek a "bátor" katonák amugy állatnak sem mondhatok mert azt teszik amit azok nem....saját fajtáját gyilkolja nyers agyagokert, ennyi.

négyszemü 2011.12.06. 12:05:41

Egyszerü. Nem megható. Mázlijuk volt, hazamehettek. Dolgozzák fel, ha tudják, mit tettek, kellett tenniük az életbenmaradásért.
Az szívszorító, hogy vannak gyerekek - nem is kevesen, és mindkét oldalon - akiket már soha nem ér ilyen "meglepetés"

Sys 2011.12.06. 12:53:41

Van aki nem érti. Van aki érti, és van aki átélte és át fogja élni. Én átéltem régen, de emlékszem rá. 1971-1973.
Tudjátok.. Baráti szocialista Vietnám..
Na akkor nem zsoldosként mentek ki jópáran. Vállalták ennyi. csak van aki itt maradt...

kishontiervin 2011.12.06. 14:04:36

Srácok! Itt nem is a vélemény nyilvánítással van a baj,ahogy többen sérelmeztétek a szólásszabadságotok megkérdőjelezettségét! De ennek azért vannak elfogadhatóbb módjai is! Amellett, hogy az ember más véleményen van még nem kellene "gyökerezni" "köcsögözni" stb. beoszlásokkal illetni a másik oldal képviselőit-hisz nem vagyunk politikuok :). Én objektíven vizsgálódóm a világ dolgain és megértem mindegyik fél álláspontját. Mindegyiknek megvannak a maga pro és kontra érvei. Viszont picit érdekes,hogy a közel-keleten amerikaiak nélkül is haltak meg az emberek milliószámra. Az afrikai polgárháborúkról nem beszélve. Szerintetek nem kellenek békefenetartók? Szép napot!

Enquince Trooper 2011.12.06. 15:37:06

Én nem tudom, hogyan vagytok ezzel, de én ezen soha nem sírnék!
Nem volt nekik kötelező odamenni, mert nincsen sorkatonaság (tudtommal)! Azért kapták a pénzüket, hogy családokat, szerelmeseket, testvéreket, barátokat szakítsanak el egymástól, és egy olyan országban harcoljanak, amihez semmi közük! És ha valaki ezt képes volt felfogni, az ennek tudatában sírhat!

... ... 2011.12.06. 17:21:50

háát nekem eggyértelműnek tűnik hogy az az usa nem az országát védi valahogy nem értem mért küldenek katonákat egy idegen országba. talán békefenntartónak? áhh akkor mindenhova küldhettek volna ahol fegyveres konfliktus volt / van szerintem egy dolog kell nekik mégpedig az olaj. persze ezt szépen békefenntartásnak álcáznak amit meg is tesznek. és lassan elfoglalják a közel keleti országok gazdaságát észrevétlenül mintahogy a magyar földet is megveszi a szlovák... sztem ha az országukat védenék akkor pár hét alatt szitává lőnék a helyet tankokkal,vadászgépekkel,bombázókkal. olyan ez mindha csak gyakorlatoznának. élő célpontokra...

Anka80 2011.12.06. 17:46:50

@jocka32:
Teljesen igazad van!
Csak sajnos Magyarországnak nincs katonasága!
Ami szerintem elég nagy baj...
Igen!Teljesen igazad van!A saját házunk táján kellene söprögetni!A sarkunkra kellene állni!
Nem?

wekamo 2011.12.06. 21:56:06

@Anka80: A kérdésként merül fel bennem hogy mit nevezünk katonaságnak. Azért az a több tízezer katona aki a honvédségnél teljesít szolgálatot talán nevezhető annak.

Újra végigolvasva a hozzászólásokat azt vettem észre hogy rengeteg embert megosztott ez a videó. Különös, hogy azok az emberek, akik negatívan nyilatkoznak, azok furcsamód nagyon indulatosan és rossz stílusban teszik. Kíváncsi lennék mennyit tudnak ezek az emberek a családról, a szeretetről, és arról, hogy milyen az, amikor sokáig nem találkozol a szeretteiddel.
Az is tetszik hogy sok ember konkrét szakértővé nőtte ki magát, bezzeg ha meglát egy anyázástól mentes 12 sort akkor kiírja hogy ez túl hosszú... :)
Komolyan jól szórakozom... mellesleg én is kibírtam sírás nélkül, de attól még tetszik.

Silvien 2011.12.06. 22:13:13

Az azért elképesztő, mennyi érzelmileg defektes figura van kis hazánkban. Együttérzés 0, támogatás 0, empátia 0, etc. Ahogy elnézem mostanában a különböző írásokat, szinte kivétel nélkül találkozok rengeteg olyan kommentelővel, akinek az alapelve, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is, érdekes módon mindig a más háza tájékára kukkol, ahelyett, hogy a maga portáján söprögetne, normális emberi illetve társas, esetleg párkapcsolati szálakat képtelenek végigvezetni, mert zsé kategóriás műsorokon szocializálódtak/nak. Még sorolhatnám, mert hosszú a lista, de ízelítőnek szerintem ennyi is bőven elég volt. Amit ebben az egészben a legdurvábbnak tartok, hogy 15 év alatt ennyit változott az emberi viselkedés(teszem hozzá, én sem vagyok öreg, a 20-as éveimben járok), sokan a másikon taposnának 1-2ezer forint fizetésemelésért, az anyjukat is eladnák jó pénzért(ami sosem elég jó, mert ugye mi van, ha pénz van? -miért csak ennyi, miért nem több, stb.). Én sírtam a videón, engem meghatott, és k.rvára nem érdekel, hogy katona, kölyökkutya, vagy nyugdíjas találkozik-e a szeretteivel. Viszont ahogy látszik ez egy szép kis EQ tesztnek is elmehetett volna, csak mínuszba akadt volna ki a mutató. Ezek után el lehet gondolkodni azon, miért tartunk ott, ahol.

edina1203 2011.12.06. 23:34:32

@stephenkurti:
Tisztelt Stephenkurti, vagy István?

Ha már így megszólítottál, csak annyit válaszolnék, hogy nem vagyok mint katona, aki élvez akármit is.
A szöveg, amit kaptam, valószínűleg netről másolt szakasz, ugyanazt kapta másik blogozó.:
"Csak akkor kell katonanak lenni ha valaki tartozni akar egy globalis zsoldosokbol allo fosztogato (raider or plunderer) hadsereghez ami uzleti erdekeket hajszolva; Iraqban (Oil), Afganisztanban (minerals: Lithium and so on).
Mint katona TE ezt elvezed?"
Tovább kellene kicsit látni, hogy a hadsereg nem üzleti érdekeket hajszol, hanem azt teszi, amit utasításba kap, akár legfelülről. Persze, le lehet szerelni, de akkor majd toboroznak mást. Itt nem zsoldról kell beszélni, hanem bérről, amit ugyanúgy kap, mint te, illetve olyan személy, aki dolgozik, vagyis szinte a minimálbért.

Ja tudom, a sok írás most összezavaró lesz, vagy annak, aki sokallja, képességmeghaladó... bocsánat. :)

edina1203 2011.12.06. 23:37:59

Nem tudom, miért ragadtátok ki így a katonaságot, és embereknek mi bajuk van velük.
Miért nem beszélünk a tűzoltókról, vagy akármilyen mentőalakulatról, aki tegyük fel, elmegy külföldre segíteni, ahol mondjuk katasztrófa volt, és ők is veszélyben vannak.
Hazajönnek, és a gyerekeik, feleségük a nyakukba ugrik, hogy élve itt vannak. És ezek a hősök megkapják a fizetésüket, kapnak elismerést, kitüntetést, dicséretet, jutalmat.
Akkor nem panaszkodunk?
Egyszerűen csak el kell képzelni a helyzetet. Nem tudom, ebben mi okoz nehézséget.

edina1203 2011.12.06. 23:39:42

@wekamo:
Mindig azok az emberek a legokosabbak, akik nincsenek benne a helyzetbe, és kívülről mindent nagyon jól tudnak. Ők a szakértők.
Akik pedig tudnak valamit, ők csendben vannak, és bölcsességük miatt nem is akarnak senkit meggyőzni.
Ezt már az ókorban is elmondták, vagy akár közmondásban.

edina1203 2011.12.06. 23:43:05

Ha a katona nem megy oda, ahova küldik, vagy nem csinálja, amit mondanak, akkor nem hogy nem kell dolgozni mennie, hanem mehet ügyészségre is, vagy bíróságra, ha jobban tetszik. Egy civilt kirúgnak, ha valamit nem csinál meg, de egy fegyveres állomány tagját jogilag (és nem csak munkajogilag) is felelősségre vonnak.

edina1203 2011.12.06. 23:48:33

@Silvien:
Egyetértek. Oda fogunk jutni, hogy azok az emberek, akik negatívan állnak hozzá az ilyen dolgokhoz, gyűlöletet szítanak, magukkal rántják a tömeget, már akit tudnak, és egyre több lesz az utálat, egyre kevesebb a szeretet... azt talán nem kell leírni, az mit jelent....
Szerintem akik gyűlölködnek, magányos emberek, és szerintem inkább szánjuk őket! Nem tudják mit jelent az, hogy anya, apa, férj, feleség, gyerek. Nem tudják, mit éreznek ezek az emberek, nem tudják, irántuk mit lehet érezni, mit jelenthet, ha fennáll a veszélye, ha el lehet őket veszíteni. Mert az is igazság, hogy akkor tudjuk meg, mit jelent valaki, vagy valami, ha elveszítjük, vagy majdnem elveszítjük.

edina1203 2011.12.06. 23:51:39

És ha valakinek ez nem elég, csak szóljon, tud belőlem ömleni a szó. :)
Nem jelent problémát oldalakat írni. Írtam egy-két szakdolgozatot is, az is vót vagy 200-300 oldal összesen! :))

És én még most sem vagyok mérges, inkább csak mosolygok, sőt, kifejezetten jókedvem lett, főleg, ahogy a mérgelődő embereket elképzeltem. :)))

Jó pihit mindenkinek.

bodiniko 2011.12.07. 08:26:46

már megint a hülye politika ugye ahhoz mindenki ért...miért nem a pici egy két éves kislányt látjuk aki sírva öleli apja nyakát ...aki semmit se tehet se a háborúkról se arról hogy az apja katona...egyszerűen hiányzik az apja ... férje ...kedvese...kinek milyen hozzátartozója az a katona..ők szart se tehetnek minderről...csak szereti azt a valakit...

edina1203 2011.12.07. 09:47:26

@bodiniko:
Egyetértek, mondhatni: like :)

bandigyerek 2011.12.08. 18:06:36

@Anka80: ezek szerint te sem voltál katona... 18 hónapot loptak el az életemből, csak annyit tanultam meg a magyar néphadseregben, hogy sumákolj, válj szürkévé, ne legyél se első se utolsó, ha meglopnak, lopd vissza mástól. semmire sem volt jó, erkölcsi nevelésre meg pláne nem. egyébként ha valaki arra teszi fel az életét, hogy pénzért, mások utasítására irtsa a fajtársait, az csak egy két lábon járó szénalapú életforma, de nem ember. Persze ez csak az én véleményem.

bandigyerek 2011.12.08. 18:16:20

@edina1203: mert talán egy tüzoltó nem embereket megy ölni külföldre, hanem életeket menteni. hihetetlen mennyire elfogult vagy.

edina1203 2011.12.09. 08:12:49

@bandigyerek:
bandigyerek!
Az első kommentedre csak annyit reagálnék, hogy mindenkit annyit tanul meg, ami benne van, amire hajlandó, te pont a lopást, sumákolást említetted. Az én édesapám a 3 év alatt megtanult vasalni, rendben tartani a holmijait, önellátó lenni, stb. Sorolhatnám.

A második kommentedhez: természetes, hogy elfogult vagyok, ahogy már mondtam, katonafeleség vagyok. Ha mi (akik katonákhoz tartozunk) nem hiszünk bennük, akkor pl. te hogyan? Tudom, sehogy.
És engem nem a hadsereg érdekel, hogy milyen feladataik vannak, ki adja a legfőbb parancsokat, ki mit dönt el (akár odafent), hanem egy katona érdekel, ahogy a videón lévő gyerekeket, feleségeket, barátnőket. Én egy katonára bíztam az életem, és nem ismerek nála jobb embert (ő civilben is az). Ha el kellene mennie külszolgálatra, ugyanúgy sírva ugornék a nyakába, mint a videón látottak, amikor hazatérne. És addig naponta sírnék, hogy nem történik-e baja, és nem érdekelne a többi millió ember körülötte.

Amúgy kérdezzétek, vagy szóljatok wekamo-hoz, ahogy szavaiból kivettem, katona.
Wekamo, te is ilyen sumálokó vagy? Csak lopsz? Vagy fogod a fegyvered, és munka után hobbiból lövöldözöl?? Sokan ennyit tudnak rólatok. :(

wekamo 2011.12.10. 16:49:05

@edina1203: Tiszteletem a katonafeleségeknek!
Én 8 és fél hónapot húztam le, az nem is igazán fontos hogy hol. Tudom milyen érzés az, amikor csak az interneten keresztül tudsz a családoddal kommunikálni. vagy úgyse, mert egyszer csak nincs net :)
Rendszeresen benézek ide és mérem mit is tudnak a "civilek" rólunk katonákról. És itt látszik hogy semmit. ez talán nem az ő hibájuk, de én úgy gondolom, ha nem értek a harangöntéshez, akkor arról nem is fogok habzó szájjal "eszmecserét" folytatni róla. itt persze sok szakértő van.
Válaszolva a kérdésedre: Lopni nem loptam, de már adtam oda az enyémet. Az meg, hogy csak lövöldözni az emberekre?! Aki fogott már éles fegyvert a kezébe, és esetleg célzott is, az átérezhette ez nem játék.
Na de a lényeg: Az a baj a videóval, hogy a katonákat látják sokan, pedig az embert, a családot, és a gyerekeket kellene észrevenni. meg a könnyeket, mosolyokat. nem olyan bonyolult.

peaceweedlove 2011.12.10. 21:05:41

@Anka80: hát nállad se ismerek sok hülyébb embert, kurva amerikaiak nem azért mentek ki hogy megállítsák a háborút. A muzulmánokat letámadták, még szép hogy próbálják megvédeni magukat! Mellesleg olvass utána pár külföldi honlapon.

peaceweedlove 2011.12.10. 21:08:06

@domiii: Neked is sok eszed van. Szeptember 11 csak egy válasz volt amerikának, a muszlimokkal semmi baj nem volt amíg a drága amcsik meg nem akarták szerezni az olajukat.

stephenkurti 2011.12.12. 14:15:57

Lithiumot meg az oroszok fedeztek fel a 80-as evekben az Afgan haboru idelyen es azota az amerikaiak meg tobbet talaltak, jelenleg $2trillio korul, mivel tobb mas asvanyok is vannak, beleertve az olajat es gazt is...Miota a hadsereg, foleg cionista kezben, van mindig is uzleti erdekek allnak mogotte; regen amikor kotelezo volt akkor hazafiassagra epitettek, hogy legyen kedve miert dogleni a szegeny GOY katonanak, most meg penzert, mint a te is. A lenyeg a hadi iparnak az arui piacot talaljanak es neha annyira kedveznek a vevonek, hogy kezi granatokat es olcsobb lovedekeket extrakent adnak ha bizonyos osszegen felul vasarolnak, csakugy mint egy aruhazban...Hogy te/ti, mint magyarok, mennyit kaptok azt az orszagaitok kasszajahoz merik, ezert van hogy egyes orszagok katonai tobbet kapnak mint a masike. (Regen a 70-es evekben az Amerikai katonak fizetese joval meghaladta az angoloket es a mindenkiet.)
Ja tudom, a sok írás most összezavaró lesz, vagy annak, aki sokallja, képességmeghaladó... bocsánat. :) csipkelodunk? :)))

stephenkurti 2011.12.12. 14:38:32

@Anka80: Muszaly igy tegyem ide ha valaki olvassa miert adok ilyen valaszokat
Te:- Igen!Tisztában vagyok vele!Köszönöm , hogy emlékeztetni akarsz!
Valamilyen szinten igazat adok neked , de tedd a szívedre a kezed!Magyarországnak nem lenne szüksége katonaságra? En:- Magyarorszagnak volt hadserege 1918-ig, de az WW1 vegen raszedtetek W Wilson-t, hogy leszereltesse le es egyreszet a fegyvereknek at adatta a Romanoknak, akik kesobb megis tamadtak magyarorszagot.
Te:- Igen!Azok az emberek ölni , gyilkolni mentek ki!
En:- Az egesz cionista faj arrol szol, hogy kisajatitjak a foldet maguknak es mindenkit megoljenek, mint ha csak nekik lenne joguk elni ezen a bolygon.
Te:- De hisznek abban , hogy az ORSZÁGÁÉRT harcol!
En:- Sajnos agymosas utjan megtudjatok a GOY-t gyozni errol.
Te:- Igen!Pénzért!Nem is kevésért...
En:- Amirol a GOY adofizeto nagy reszt nem is tud. Az US-ban a Rederal Reserve Bankot fel kell szamolni ami adja a cionista hatalomnak az erot, ezert veget kell vetni a Rothschild banking dynasty-nak es az osszes cinkosaiknak.
Te:- Én csak annyit mondanék-utolsó szó jogán ;)-, hogy olvass bele a Koránba...,
En:- Nem erdekel mivel annyit mar megtudtam az interneten es web-szeminariumokon, hogy mirol is szol az egesz meg, hogy sopankodtok a GOYok internet hozzafereset illetoen is mivel nem cenzurazhato. Azert irtam neked mivel ereztem te is kozuluk valo vagy es nem tudjatok meg allni, hogy ne vedelmezzetek a tisztessegtelen cionista politikatokat.

M'ilka tehén 2011.12.14. 00:18:46

Én nem olvastam a koránt. Amint időm lesz, elolvasom. Nagyon kíváncsivá tesz az a vallás, amelyik felhatalmaz arra, hogy öljek, ha a vallás terjesztésének neve alatt teszem. Sőt, fel is veszem, és szent dzsihádot fogok indítani Allah nevében. Az hogy tetszene?? Erre hivatkozva robbantgatnék családokkal, gyerekekkel tele helyeket, mert Allah neve alatt teszem. Világuralomra török Allah nevében. Nehogy azt gondoljátok, drága barátaim, hogy ebben az országban nincs veszély! Csak még nem jött el az idejük... lehet itt mindenfélét mondani, de mikor az én hozzátartozóm 2 hét után hazajött Svájcból, ahol nem embert ölt, hanem taligát tologatott, a gyerekei ugyanígy rohantak hozzá... Hozzátok is ugyanígy rohannak, ha 1-2 hónapra elpályáztok az országból. És Talán meg is könnyezitek...

jocka32 2011.12.15. 20:30:57

@bandigyerek: Üdv!Nem értem mi köze van a videóhoz annak,hogy Te mit voltál hajlandó megtanulni anno a Honvédségnél???!!!Vagy mit nem?????!!!!Voltam katona,de valahogy ennél többet adott!Függetlenül a "baromságoktól" nagyon is hasznos volt!!!
1:-Megtanított tisztelni a másikat
2-Megtanított a rendre
3-Megtanított a fegyelemre
4-Megtanított közösségben élni olyan emberekkel akiket előtte nem is ismertem!!S.T.B.................................
Sorolhatnám,de ezekről Te nem is halhattál ezek szerint???!!!!
Senkit nem akartam,akarok ezzel megbántani!!!!Csak sajnálni tudom,hogy ha más nem is de az alapkiképzést meghagyhatták volna ha már a sorkatonai szolgálatot eltörölték!!!!!!!Szép estét mindenkinek!

jocka32 2011.12.15. 20:41:42

@Anka80: Igen nem volna rossz!Csak sajnos az erőszak erőszakot szül!Amíg nincs összefogás addig békésen nem lehet ebben az országban semmit elérni!!!!"bár vannak akik mennek nagyon is örülnek"Kíváncsi vagyok meddig bírják még elnyelni békésen az emberek azt ami ebben az országban van!!
Ahogy a hozzáírásokat nézegetem 1 egyszerű videó mennyire meg tudja osztani az embereket?!Mindenki mindent nagyon tud,és ért"beleértem magam is nem vagyok kivétel"ha ennyire megy ez nekünk miért van ott az életszínvonalunk ahol van????Szép estét mindenkinek!!

jocka32 2011.12.15. 20:46:49

@Anka80: Bocsánat!"bár vannak akik ennek nagyon is örülnek"

bandigyerek 2011.12.19. 23:00:31

@edina1203: először is: hála a szüleimnek, a holmijaim rendbentartását, önellátást már gyerekkoromban megtanultam.
kettő: ha nem tűnt volna fel, néphadsereget említettem, azaz a rendszerváltás előtt voltam sorkatona, és semmi jót nem tudok elmondani róla, azaz kivétel néhány mai napig tartó barátság. Aztán visszatérve az alaptémához: annyi ember dolgozik ám külföldön! pont azon zokogjak hogy valaki önként dalolva megy idegen országba ha kell ölni? mindenki másképp látja ezt a kérdést, én csak azt tudom mondani ami a véleményem: aki fegyvert fog az embertársai ellen, annak a jutalma megvetés.

bandigyerek 2011.12.19. 23:01:29

@jocka32: nem sok köze van a videóhoz csak a kommentek elmentek más irányba.

jocka32 2011.12.20. 20:42:39

@bandigyerek: azt észrevettem.Sajnos szerintem átment személyeskedésbe!!Kinek-kinek megvan a maga véleménye!Ezt kellene mindenkinek elfogadni és nem dobálózni!Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

JagerBarack 2011.12.20. 21:48:54

Nevetséges olvasni azt, hogy felnőtt emberek képesek ennyire kulturálatlanul ócsárolni egymást. A vélemények nem egyeznek, a szólás szabadsága adott, de fel nem foghatom, hogy nem lehet értelmes ember módjára fogalmazni, függetlenül attól, hogy ez "csak" egy blog. Tájékoztatásul közlöm, hogy ezen szocializálódik a következő nemzedék, lásd világ mit teszel a gyerekeiddel...

Rönee 2012.06.01. 22:13:16

Üdv.

Sok kommentet olvastam. Pár igen retardáltat is.
1. Ha valaki ugyanezt civilekkel leforgatja egy repülőtéren, én komolyan megtapsolom. Azért emberek, nem mindegy, hogy esetleg férjed/apukád 2 hónapig elmegy külföldre és sunshine, beach van egész idő alatt, vagy esetleg több hónapra kiküldik egy Isten háta mögötti helyre harcolni, úgy hogy bármelyik percben meghalhat! Na kinél sírnál jobban?

2. Aki nem tudja, hogy mi van a katonaságnál, az inkább ne ossza az észt, könyörgöm! Aki olyan nagyon fajagyerek, az próbáljon meg csak bekerülni, fog nézni nagyokat, ha percek alatt kirakják a pici fenekét. Ha meg be is kerül valószínűleg a kiképzésről sírva rohanna anyucihoz hazafelé. Ha meg még ezt is túléli, akkor meg már rég megváltozott az álláspontja, és többé nem "zsoldosok", meg "fosztogatók", meg "ártatlanokat lövöldöző" emberek lesznek neki a katonák.

3. És ugyan emberek. Szerintetek vajon mégis miért Irakban harcoltak az amerikaiak, hm? Hát nem hobbiból az is biztos. Ugyanis kéremszépen, ha ők nem mentek volna Irakhoz, akkor Irak megy hozzájuk. Kész vannak a lehetőségek: vagy mész Irakba harcolni, vagy vársz és (esetleg) veled együtt mondjuk épp a szülővárosod is megszűnik. Gondolom, egyértelmű a döntés.

4. Jelentkeztél a hadseregbe, katona lettél. Szerintetek ők választják meg, hogy mit fognak majd csinálni? Mert pár "csak a pénzért mentek Irakba, ők választották ezt." kommentből nekem ez jön le. Pedig sajnos ez nem így van. Nem úgy, mint amikor az oviban megkérdi az óvónéni, hogy "Na, gyerekek ki szeretne rajzolni?" és akkor pár önként jelentkező megy, és rajzol. Hát itt a feletteseket pont nem érdekli, hogy te hol szeretnél harcolni, ha kiosztottak Irakba, mész. Ha azt mondták, hogy otthon maradsz, nem vagy elég jó, akkor otthon Kell, hangsúlyozom KELL maradnod, vagy úgy kiraknak, mint a franc.

5. Ja, és senki nem mondta, hogy sírnod KELL a videón, még csak könnyezned sem kell. Viszont nemtől függetlenül ( igen pasik!) ez megható.

Ps.wekamo-val és edina1203-al egyetértek.

Rebeka212 2012.06.01. 22:22:52

@Rönee: Teljesen egyetértek!
Akit ez a videó nem hat meg, legalábbis nem gondolkozik el azon, hogy mi szinte teljesen boldogan élünk, miközben a katonák családja, azért imádkozik minden nap, hogy élve hazatérjen a férje/apja annak fogalma sincs arról mi a szeretet és a törődés....És nem forgattathatták civil emberekkel le ezt a filmet, mert GYEREK nem fogja megjátszani ezt, ezek őszinte ölelések voltak és azt hiszem, ha katona férjed/apukád van/volt, akkor ezt tudod és tudod mi az, hogy pár hónapig nem látod egy szeretted...Aki ezek alapján se érti meg a videó mondandóját.....az sajnos egy barom.....szebben se lehetne mondani!

Rebeka212 2012.06.01. 22:24:14

Hozzátenném:
"Egy kisgyerek mosolya a legőszintébb"

wiesmann 2012.06.05. 16:42:22

Kár ide politikát, okokat keverni...Ez itt nem erről szól! A világ szar! Az emberiség tette azzá! Azon belül is néhány tízezer ember okolható mindazért ami ma a világban folyik! Őket kellene szidnotok! A katona is ember! Hogy ítélkezhet az, aki még sorkatona sem volt??? Megnézném azokat a szájhősöket, akiknek még vízipisztoly se nagyon volt a kezében, nemhogy lőfegyver... és még az apjának sem engedelmeskedik, ha az arra kéri fiam, ne tedd ezt. gyere haza időben, segíts a kertben... nemhogy parancsot teljesít...
Én is voltam valahol... átéltem ezt! Közvetve a családom is... Nem egyszerű...
A katona nem a háborúért harcol. Nem a parancsért, nem is a parancsnokáért! Nem a zászlóért... A katona egyvalamiért harcol! A Társáért!

tojastojas 2012.06.29. 23:55:34

Már elnézést, de én egy régimódi, a múltban élni próbáló 31 éves srác vagyok. Erősen siralmasnak látom a világban kialakult helyzetet, ahogyan ez a fenti sorokból tisztán kivehető.
Adott egy cselekmény: -rég nem látott családtagok, barátok hogyan örülnek a találkozásnak.
Adott egy réteg, "MI", akik ezeket a képsorokat megnézzük,és saját életvitelünk, lelki, értelmi szintünk alapján egyfajta bírálatot készítünk magunknak, ami egy teljesen természetes emberi dolog, a bírálat durvaságától függetlenül.
A kérdésem tehát a következő:
- Mért hiszi azt valaki, hogy ha egy másik személy más szemmel látja a világot, és ezt közli is, meg fogja tudni változtatni?
- Miért van szükség arra, hogy egy másként gondolkodó embernek írjunk valami cifrát mert nem úgy látja a világot ahogy mi?
- Miért van az hogy szükségét érzik egyesek, hogy egyáltalán írjanak egy olyan embernek aki valami felháborítót, vagy megbotránkoztatót nyilatkozik egy adott dologról,témáról.
("-Most aztán jól megírtam neki!!")
Jómagam sem vagyok szent, mint ahogy senki sem az.
Hogy érthető legyen némiképp: Jobbikos felfogású vagyok.
Elég sok dolgot és kufár etnikumot elítélek, DE nem az összeset. És ha néha valami erősebben megbotránkoztatóval találom szemben magam, akkor is türtőztetem magam, mert mi értelme lenne egy gyökeresen más felfogású ember miatt kikelnem magamból, ősemberi szintre süllyednem?
Adjuk meg emberként a tiszteletet mindenkinek azzal, hogy nem akarjuk megváltoztatni alapvető lényét, és tiszteletben tartjuk a felfogását a dolgokról, mert manapság már csak a saját vélekedést, a saját tudatunkat tudhatjuk a magunkénak.
Tiszteletem hát mindenkinek!
Egy pogány, jobbikos beállítottságú volt katona, aki volt külföldön is, csak belefáradt a sok hazugságba.


süti beállítások módosítása