Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

inog a feje

2011.05.25. 17:23 - elmebajnok

Címkék: poén macska

Beküldte: Gulyás Niki. Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr112931445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VivuSz 2011.05.25. 18:21:20

Ez egyáltalán nem poénos, szegény cicának idegi sérülése van, nem tehet róla...de gratulálok, hogy ezt poénosnak gondoljátok...
Egyébként meg a hirdetés láttán én szomorú lettem pár hete, nem találtam viccesnek egyáltalán. Valószínűleg a gazda sem poén tárgyaként rakta ki a lehető legtöbb helyre, hogy megtalálják a családtagot

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.05.25. 18:37:25

@VivuSz: viszont az álszenteskedés, az nagyon megmosolyogtató dolog! ;)
Nem kell minket csúnya gonosz bácsiknak nézni, viccesnek találjuk mert vizuális típusok vagyunk. Nem sértettünk meg senkit, szerintem. De ha ennyire felháborító ez az ártatlan post számodra, akkor javasoljuk, hogy most azonnal kapcsold ki a géped, mert az internet nem neked való. :)

halald 2011.05.25. 21:04:23

Nyilván szegény macsek helyzete nem vicces, és remélhetőleg már vissza is jutott a gazdikhoz.
De hogy "inog a feje" kifejezés ne lenne vicces, az kétlem.

VivuSz 2011.05.25. 23:05:14

Ez nem álszentkedés:)
Szeretem a blogot, de ismerem a macsek gazdáját...láttam is egyszer a cicust, és egyáltalán nem vicces...lehet hogy a kifejezés poénosnak tűnik, de ha látnátok és tudnátok hogy mit is takar, akkor elgondolkodnátok rajta szerintem...és számomra ezért nem vicces még maga a kifejezés sem,mert sajnálatos módon alakult ki ez a dolog...
sajnálatos módon nem került meg:(

Madamoiselle21 2011.05.26. 18:42:58

Oké! Megértjük az hogy Te ismerted a cicát/ a szomorú gazdit és számodra nem poénos, mert ismered a háttértörténetet. De mint külső szemlélőnek igenis vicces az h " inog a feje" mert olyan Stephen Kingesen hangzik és talán másokat nem kéne számon kérned hogy nevetnek azon , ami nyilvánvalóan vicces! Senki sem a tragédián élcelődött!


süti beállítások módosítása