Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Poharak a 7 főbűn jegyében

2011.03.06. 22:48 - elmebajnok

Címkék: kreatív design 7 főbűn 2perc

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr32716929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Művészgyerek · http://cre-art.blog.hu/ 2011.03.07. 19:22:02

@Dr. Octopus: Lehet, hogy akkor nem érted a lényeget...

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.03.07. 21:24:41

@Dr. Octopus: Ennél kulturáltabb, építő kritikát még sosem kaptunk!
1.530 ember másképp gondolja...
szép estét!

aattiss 2011.03.09. 19:07:11

hol lehet hozzájutni ehhez a készlethez
akarom nem érted akarom

Dr. Octopus 2011.03.09. 20:31:10

jólvan attól még lehet saját véleményem,azért mert én szeretem az edámi sajtot,neked nem kell feltétlen.Attól hogy olyan kedvem volt hogy azt írtam,hogy egy nagy kalap szar,nem azt hogy hát szerintem annyira nem szép kicsit túl erőltetett,abszolút nem reális elképzelés,hogy te kiakasztod a vitrinbe és elmagyarázod hogy ajj de fasza figyeld már ez az irigység.Használat szempontjából pedig még valótlan,te pl melyik poharat választanád?? Szóval ilyen majomságokat egy szóval is ki lehet fejezni,de az a te lelkednek túl erős.Amúgy sem érdekel a többi 1530 ember,nem azért mert nekik rossz az ízlésük,csak mert más.Kapd be a szép estéd te hombárfejű :D

Dr. Octopus 2011.03.09. 20:33:49

@elmebajnok: Amúgy is szarsz te az én véleményemre,írhatok én bármit,nem azt mondom,hogy azt szeretnéd hallani,hogy dícsérem az ötletességed,amivel megtaláltad a neten ezt a képet,hanem egyszerűen csak szeretsz itt tetszelegni meg finomkodni,de nyilván ezért nyitottad a blogot.Én így gondolom.További szép életet

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.03.09. 21:39:58

@Dr. Octopus: Persze saját véleménye mindenkinek lehet, nem is zárkózunk el senkiétől.
A képpel kapcsolatban: valószínűleg neked nem esett le, hogy ez inkább egy dísztárgygyűjtemény, a poharak csak szimbolikusak, tervezőjük számára nem a kényelem és használhatóság, hanem a kifejezni kívánt tulajdonság, átvitt értelem volt a fontos. Sajnáljuk, ha neked nem nyerte el tetszésed, én nem tetszelgek és finomkodok, hanem próbálom a hozzád hasonló trollokat úriemberként kezelni.

Dr. Octopus 2011.03.09. 21:48:48

trolll rüff röff :D ez a baj facebookban,hogy kiraknak mindenféle szemét linket én meg kíváncsi vagyok aztán megnézem.Nem is írok mást mert amit írtam arra sem tudtál figyelni 100% ban akkor mit erőlködjek.Hogy mi a különbség az között,hogy szépen mutat egy képen,és hogy a való életben művészeti értéket képviselő valami azon érdemes elgondolkodni.

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.03.10. 11:17:52

@Dr. Octopus: Látszik, hogy fogalmad sincs a designról, terméktervezésről. Ez esetben teljesen értelmetlen tovább osztanod az észt a post alatt. Ha nem tetszik a blog, nem kötelező visszatérni.
Szép napot!

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2011.03.10. 14:05:37

Azon tul h nem kéne, elismerem, otletes. Mennyi egy ilyen szett?


süti beállítások módosítása