Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ford visszavág

2012.01.17. 12:38 - swanti

Címkék: film emberek

2perc.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr673570045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzecskA 2012.01.17. 13:13:04

Legalább a vízjelet ne raknátok rá a képre büdös tolvajok.... a képeitek 95%-át 9gag.com-ról lopjátok... szánalmasak vagytok...

klgh 2012.01.17. 15:20:35

@SzecskA: ez aztán a kulturált hangnem.
Gratulálok. Biztosan nagyon értelmes ember lehetsz...

rikikaka22 2012.01.17. 21:25:21

sztem gandalf meg magneto jobb mint indiana jones meg han solo de nem akarok kockának látszani xD :D

SzecskA 2012.01.18. 17:20:50

@klgh: egyrészt volt-e kérdés részemről?... mert én nem vettem észre.... másrészt attól hogy tudatlan vagy nem itt kell kiélned a vágyaidat azáltal hogy engem minősítgetsz... ez a blog szinte minden képét a 9gag.com nevű amerikai oldalról lopja... amivel nem is lenne baj ha lenne annyi pofájuk hogy feltűntetik valahol hogy a kép 9gagről van... neeeeem ők még rárakják a 2perc.blog.hu vízjelet... nah ez a szánalom... amúgy meg ha ninc sjobb dolgod akkor ha kérhetlek legközeleb ne engem találj be a túlságosan is felül iskolázott hozászólásaiddal ... előre is köszönöm.... faszfej


süti beállítások módosítása