Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Le kell szokni!

2011.12.07. 16:26 - elmebajnok

Címkék: reklám

2perc.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr363445646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mkc · http://www.vvilag.info/ 2011.12.07. 19:50:12

némelyik inkább vicces mint ijesztő

S Tamás 2011.12.08. 11:11:14

Az embereknek már semmi élvezet se maradjon ebbe a szaros életbe csak azért mert valami buzi antidohányos összevágott néhány retard képet? ..ki nem szarja le?!..tudjuk,hogy káros!....aki csinálta az meg lehet hogy csőalkesz..de már az is elég ,hogy kávézik mivel az is drognak számit..én szarok az ilyenekre...ennyi erővel az ember ne csináljon semmit..sőt meg se szülessen mert minden káros

Rá is gyújtok szopjonle az összes antidohányos!

Nem a nem cigizőkre értem..hanem aki lázong ellene..mit szól bele?! én se mondom meg neki mit csináljon ,mert biztos van olyan amibe én is bele tudnék kötni.

Aki ezt csinálta üzenem ,hogy a monitor nézése is (nyílván bekapcsolva értem ) káros!Az egér folyamatos használata meg tönkreteheti a csuklót arról nem is beszélve ,hogy az újaidba a vérkeringés meg is állhat ha nem mozgatod .

kicsik□cka 2011.12.08. 18:20:08

@S Tamás: Kedves Tamás!
Szerinted az ki másnak káros ha nézem a monitort és kattingatok az egérrel.. ki nem szarja le micsinálok a gépezéssel.. Viszont ha rendszeresen más füstjét szívom +a pofámba fújja a sok hamuarcú az már érint másokat is.. tudod van egy kifejezés hogy "Passzív dohányzás" Bár te biztos még nem hallottál róla..

S Tamás 2011.12.08. 21:32:37

@kicsik□cka:
Ne állj a füstbe te fasz XD

kicsik□cka 2011.12.08. 21:54:21

@S Tamás:
Majd észben tartom.. látom színvonal megvan itt blog.hu-n is.. (te fasz) :)

S Tamás 2011.12.09. 09:54:23

@kicsik□cka:
Sikeresen átugrottad a lényeget amúgy ..úgyhogy te inkább ne is beszélj a színvonalról :D

Lujziana 2011.12.09. 17:00:20

Hagyd kocka, aki hülye az haljon meg...

S Tamás 2011.12.11. 12:14:54

@Lujziana: Így van!Ennyi
Én és még jó pár ember döntése ez.
Ez most olyan mintha meg akarnátok mondani ,hogy mit csináljunk. Mi se szólunk bele akkor ezt ugyanúgy el lehet várni a másiktól is .

Gondolom nektek 1 káros szokásotok sincs de ez a jó ...nem lehet mindenki "TÖKÉLETES" :)))

Eperkeper 2011.12.14. 11:02:11

Kedves Tamás, tájékoztatlak, hogy se a monitornézés, se a kávézás nem okoz tüdőrákot. Amúgy gyilkold le magad nyugodtan, ha ez esik jól. De azért végre egy pozitívum:
mno.hu/belfold/tilos_a_dohanyzas_januar_1-jetol_a_zart_legteru_helyeken__video_-176201
Otthon, a négy fal között szívhatod, de legalább senki mást nem mérgezel vele.

kompakt 2011.12.14. 18:04:53

Tamás hevessége valóban túlzás, de a reakciója abszolút érthető, mert lassan tényleg úgy bánnak velünk dohányosokkal, mint a társadalom söpredékeivel.
A fasz kivan ezzel a dzsiháddal a cigisek ellen.

""Valahányszor a dohányzás elleni keresztes háború jeleibe ütköztem, muszáj volt rágyújtanom, pedig már majdnem leszoktam, magamtól." /Vavyan Fable/

Eperkeper 2011.12.15. 00:41:15

@kompakt: Félreértitek. Nem arról van szó, hogy otthon unatkozó antidohányosok azzal kötik le magukat, hogy másokat cseszegetnek a szokásaik miatt. Egyszerűen csak nyilvánvaló, hogy egyrészt olyan szenvedélyhez kötődtök, ami számotokra drága, káros és értelmetlen, ami még szívetek joga is lehetne, de másokra is ugyanolyan káros.
Az idézet meg egyszerűen hülyeség. Ha valaki azt mondja, hogy ne igyál sósavat, akkor arra is azt mondod, hogy márpedig igen, mert ez csak egy aljas keresztes háború a meg nem értett sósavat inni vágyók ellen? Ugyanmár. Ha valaki lázadni akar, vagy dacolni mások véleményével, keressen valami értelmesebbet.

S Tamás 2011.12.15. 10:50:31

Az a vicc ,hogy szinte Mindenki még a kormány is ellene van miközben cigin van egyik legnagyobb bevétele és már lassan azt se tudja ,hogy mennyire emelje ,hogy minél több legyen(lassan már 700Ft / doboz ) de tiltja akkor ez most ,hogy is van ?

Eperkeper!!!

Képzeld a kávézás is káros mivel a kávé magas vérnyomást vált ki, növeli a vér koleszterinszintjét, így növeli a szívbetegségek kialakulásának veszélyét. Kapásból csak három fő problémát vet fel a kávéfogyasztás:)))))
1 a koszorúér megbetegedéseket
2 hasnyálmirigy rákot
3 negatívan befolyásolja a termékenységet

A monitornézés meg roncsolja a szemet és epilepsziaveszélyes
arról nem is beszélve ,hogy ott ülsz (általában ülsz ) ami még akkor is megviseli a hátat és a szemet, ha az asztal és a monitor megfelelően van beállítva.

:)

zsoanna 2011.12.22. 22:55:31

Szerintem Eperkeper a legnormálisabb közöttünk. Nem is értem, hogy mi jó a dohányzásban! Jó az illata? Egészséges! Vagy ezzel vezetitek le a srtesszt? Jógázzatok.A cigi ráadásul drága, és aki láncdohányossá válik ( könnyű azzá válni, észre se veszed) , 20 évvel kevesebbet él, mint amennyit élhetett volna. Nem szólunk bele, de ez a képsorozat nem vicces, inkább kreatív és vészjósló. Amúgy egész Budapest passzívan dohányzik, a megállóban se zavartatják magukat az emberek. De igen, biztos megéri, ti azzal a 20 évvel nem számoltok, amihez jól jönne az a pénz , amit cigire költötök...
Ez az én véleményem, akár tetszik, akár nem. Fogadd el, mert ezek tények...

Yeto 2011.12.23. 00:02:26

Drogosokkal vitatkozni... nagyon ráértek.

Zwitter · http://combine.hu/ 2011.12.28. 01:18:46

@S Tamás: Tudod ki az aki passzív dohányos? Na pont ezért a jó édes anyádat dohányozzál te köcsög. :)

mate211 2011.12.28. 09:48:09

Szerintem mindenkinek magánügye,hogy dohányzik-e vagy sem. Januártól szinte sehol sem lehet majd rágyújtani, szóval a passzív dohányosok is "fellélegezhetnek". Én is dohányzom, és tisztában vagyok a kockázatokkal, nem fújom mások pofájába a füstöt, és tiszteletben tartom a nemdohányzókat. Cserébe csak annyit kérek, hogy kíméljetek meg a hegyi beszédektől. Egyeseknek életcélja "megmenteni" másokat a csúnya tüdőráktól...
Arról pedig még nem is beszéltem ,hogy mértékkel is lehet dohányozni. Napi fél dobozt szívok kisebb kihagyásokkal, és egyáltalán nem kívánok többet! Viszont az aki napi 1-2 dobozt elfüstöl tényleg ne számítson hosszú életre.

S Tamás 2011.12.28. 10:07:35

pont az ilyen zwitter agyi szintű nyomorék kis csicska 14-5-6-7 KIS GYÍKOK miatt utálom és am kerülöm is az ilyen blogokat ez a 2. amihez kommentelek de mostmár leszarom !Gratulálok majd szólok neki pont kóházba van kb 2-3hét és meghal (áttétes gyomorrák)...GRATULÁLOK TE TAHÓ KIS CSICSKA GECI kívánok a te jó édes anyádnak hosszú életet !!(hazudtam)

MATE 211 az eddigi legértelmesebb hozzászóló..én se fújom CSICSKA ANTIDOHÁNYOSOK rohadt pofájába és a láncdohányzás nagy hülyeség de nem szólok nekik..ő dolguk..csak a sok idióta nem képes felfogni ezt és a világot akarja megváltani !

UI SZOPJON LE AZ ÖSSZES ANTIDOHÁNYOS lázongó
meg a Zvitterveréb féle összes nyomorék kis blogger blillentyűharcos nem teccik a cigizés? vedd ki a kezemből te kis buziiiiii ha mered ne pofázz hanem cselekedj háháhá

Na erre a szarra úgyse nézek többet anyázzhattok már nyugodtan :D

Rolindeus 2011.12.30. 18:02:59

De a civilizált országokban hogy is van?Úgy hogy az élelmiszer olcsó mert az szükséges és a cigi meg a szeszesital meg drága miért?Mert az nem kötelezö megvenni.

szep-elet · http://www.szep-elet.info 2012.01.01. 17:46:32

Szerintem nagyon jó ez a törvény amit mától bevezettek igaz én is dohányzó vagyok napi egy dobozzal szívok el nincs autóm így tömegközlekedéssel járok avagy engem nagyon érint ez az egész törvény, hisz szinte nagyon nagyon sok helyen nem lehet máról már rá gyújtani. A véleményem szerint tökéletes a törvény mert otthon mindenki cigizhet az utcákon is lehet, avagy ha valaki cigizni akar akkor szívhatja, de így a gyerekek hála a törvénynek kevésbé fogják látni a sok sok dohányos embert, ezáltal ők már kevésbé fognak rászokni, plusz így több bevétel folyik be az államnak. Hajrá én örülök köszönöm!

Zwitter · http://combine.hu/ 2012.01.22. 20:23:01

@S Tamás: Olyan szánalmas vagy bazmeg, beszarok. :D Remélem hamar megdöglessz a tüdőrákban, haver...

Élni tudni kell 2012.01.23. 13:59:11

Ebbe a világban szerintem már tök mindegy hogy bagózol vagy sem így is elég káros a levegő, a szmog...stb én dohányzok bevallom de viszont tiszteletben tartottam idáig is az anti dohányosokat. Amúgy meg nem tudom mit kell itt pocskondiázni a másikat nem vagyunk egyformák mindenkinek van káros szenvedélye akinek nincs emelem a kalapom. Valószínű te neked nem olyan a melóhelyed, vagy a családod és tele vagy barátokkal, pénzzel..mindenkinek vannak problémái és mindenki másképp vezeti le, én dohányzással.. sajnálom.. ez az én problémám...én kockáztatom az életem.. úgyhogy jó lenne már ha valamiféle középpont lenne anti ill. dohányosok közt.. mert ez már igencsak fárasztó..ezeket a posztokat kitenni én nem vagyok rá kíváncsi majd leszokom ha akarok.. ENNYI!!! Éld az életed úgy is egyre kevesebb, ne azon rágódj ki mit csinál..


süti beállítások módosítása