Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ma nem lesz mosogatás

2011.08.01. 14:36 - elmebajnok

Címkék: rajz poén pókpara

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr903117097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luckychild 2011.08.01. 14:51:17

én inkább likeolom az eredetit, és nem a koppintást ! :)

9gag.com/gag/182886/

Zwitter · http://combine.hu/ 2011.08.01. 15:28:19

Hát nem tom. Én múlt reggel egy csótányt találtam a zuhanyzóban. Nos, szépen kiszedtem egy dobozba zártam, majd lehúztam a wc-n, és utána zuhanyoztam. Nem értem ez miért nem megy a nőknek. :/ Fogja, azt agyon csapja a pókot, vagy nem tom, de a napi dolgainkat muszáj elvégeznünk. Nincs mese. Egy bogár nem szólhat bele.

luckychild 2011.08.01. 22:05:59

@elmebajnok: Akkor valahol fel kellene tüntetni, hogy a 9gagről van. Nem rányomni a saját vízjeledet.. mondjuk, mindig jobb más tollával ékeskedni :)

Applord · http://www.3dcity.hu 2011.08.02. 09:44:08

@Zwitter: Csak kár, hogy a pók nem bogár... :/


süti beállítások módosítása