Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogyan látja egy férfi a világot?

2011.07.15. 14:10 - elmebajnok

Címkék: igazság

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr273068873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_petya 2011.07.18. 10:11:15

Remélem, azért kijön a női változat is...

pestos 2011.07.22. 14:18:00

Az utolsó a legjobb :D

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.22. 15:10:12

Itt szeretném megjegyezni, hogy 3 órája takarítok, ablakot pucoltam, mosogattam, főztem, brvásároltam, porszívóztam és a WC is megvolt.

Szeretem a finom falatokat, így a hambi nem ér Michelin csillagot, és főzéskor kismillió fűszert használok.
A szennyskupacról sem gondolom, hogy jól van az úgy, csak kényelmesebb:D Kéne egy takarítónő.

Mondjuk a vegatál tényleg koporsóba juttat 3 napon belül.

Ó, by the way, fürödni is szoktam, méghozzá vízzel.

Most akkor nem vagyok férfi, vagy válogathatok a Hölgyek közül?
(további titkok: no meccsnézés, no atléta. Szeretek vásárolni, kaját is, ruhát is.)

corynne 2011.07.26. 10:36:14

@Öltönyösrabszolga: Ráadásul homártasival közlekedsz ?:D:D

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.26. 18:37:20

@corynne:
egyrészt mi az a homártasi, másrészt ezt miből gondolod? :)

BigMek 2011.07.27. 14:45:23

Egyrészt fail vagy. Nézz utána mi az a homár tasi.

Immolation 2011.07.27. 16:59:05

Gratulálok, BigMek. Szóval egy olyan ember, aki nincs rácuppanva a legújabb divatra, az már szaréletű. Nagy az isten állatkertje, és te vagy benne a legnagyobb nyomorék :<

öngyilkoskiwi 2011.08.02. 10:23:08

@Öltönyösrabszolga: Telefonszámot nem írtál, pedig az érdekelt volna a legjobban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.08.02. 15:52:58

@BigMek: Ha nem teszed bele az @username részt, sosem kapok értesítést a válaszodról. ELmondom, kerestem mi a franc lehet az, mert ugye Google mindenki barátja, de valószínűleg annyira rétegkifejezés, hogy nem volt nyilvánvaló. (btw, hátizsákkal járok, ennyit ragasztott rám az iskola:)

@öngyilkoskiwi: Úriember nem rak ki telszámot, csak úgy:) Viszont a nevem után nem olyan nehéz kinyomozni a neten ki is vagyok:) Álmaim asszonya okos is:)

öngyilkoskiwi 2011.08.02. 18:27:26

@Öltönyösrabszolga: Ez csak egy "vicess(ebb) hozzászólás akart lenni, így próbáltam értésedre adni, hogy nem igazán hiszek az ilyen férfiak létezésében. Ja, és álmaim pasijának van humorérzéke :)

deezelgo 2011.08.02. 20:01:29

Én kanapén csak akkor alszom ha rohadt fáradt vagyok. Plusz kurvakényelmes is. De az ágyamat semmi sem tudja pótolni.:D

Mekis kajára Mekisként tekintek sehogy se próbálom éttermihez hasonlítani a Mekis úgy finom ah. van.

Takarítani csak muszályból takarítok. Illetve nállam kifárad a monitortakarításnál és a porszívózásnál. Úgy gondolom a többi a nő dolga.(Ők amúgy is szeretnek házimunkázni csak nem ismerik be)

Néha volt, hogy csak parfümöztem nem fürdötem ez igaz. Bár ink. dezodorozok.:D

A gépnél szoktam enni ez is igaz.

A szekrénybe akárhogy próbálok rendet tartani nem megy. Időigényes vállfára rakosgatni.

Mikró tényleg odabasz a sütőnek.

Zöldségről meg azt gondolom, hogy kell, de a csak zöldség az tényleg halálos.:D

Fűszereket meg utálom. Négy van só, bors meg vmi pizzás keverékes féleség meg az a Delikat v mi.:D

Így majdnem mindegyik igaz rám.:D

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.08.03. 09:06:14

@öngyilkoskiwi: Az, hogy nem érted a humort, iróniát a válaszban, nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem volt benne:)
Pedig vannak ilyen pasik, még sosenemse láttál egyet sem? Esetleg ők nem láttak téged?

@deezelgo: muszaj.hu
4 fűszer? És ha más kajában találsz más fűszert (felismered?) akkor kiszeded? És jó így élni?:)

deezelgo 2011.08.03. 12:30:41

@Öltönyösrabszolga: Ht úgy értve, hogy 4 fűszer, hogy ami nekem itthon van az 4 fűszer és bőven elég jaja jó így élni.:D De most ha olyanra gondolsz, hogy más ételben felismerem e, hogy borsmenta (az fűszer?!:D) v milyen van azt nem, mert nem értek ehhez. De hülyeségnek tartom ezt a képet, mert ha pl veszünk egy Hippit ezek nagy része nagyon nem igaz rá. Amúgy jaja jó így élni.:) Rohanó világban élünk. Lehet később lesz időm vállfára rakosgatni a ruhákat és betenni szekrénybe egyesével, de most időpocsékolásnak gondolom.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.08.03. 12:42:42

@deezelgo: Óje, a vállfákra pakolgatást én is kihagyom megvan a kis kupacom:)


süti beállítások módosítása