Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

jó hír

2011.04.03. 20:34 - elmebajnok

Címkék: rajz macska

A bejegyzés trackback címe:

https://2perc.blog.hu/api/trackback/id/tr932796381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fijok 2011.04.03. 22:53:39

nagyon tetszik ez a kép. zura milyen szellemesen fordítok..

attyaeg.blogja.net/permalink.php?PostID=540

hydro 2011.04.03. 23:13:44

Az cink hogy ez haverom blogján van fenn és szórol szóra ő fordította? :) nem? akkor vegyétek le, legyetek olyan szívesek, vagy a forrást tessetek megjelölni!

hydro 2011.04.03. 23:15:07

ja és a 2perc logót feltétlen eltüntetni tessetek :)

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.04.04. 00:03:58

@hydro: Az a cink, hogy nemcsak paraszt vagy de fölöslegesen csinálod a balhét. Merthogy:
1. mi életünkben nem jártunk az előbb említett blogon, nem innen van a kép.
2. a haverod fordította a képet, és itt a lényeg. fordította. beleölt kemény másfél perc melót abba, hogy egy máshonnan szerzett képet lefordított magyarra. mégis azt kéritek, hogy jelöljük meg mint forrást? ő megjelölte a kép eredeti forrását? levélben kaptuk a képet, fél másodpercet sem töltöttünk a haverod blogján.

fijok 2011.04.04. 09:11:01

oksa srácok, akkor én írok. töltöttem vele pár percet, igen, így van. de én kerestem rá és én fáradtam vele. örülök, hogy már a neten is szétterjedt pár órát a kirakás követően, de ezt nem szeretem, főleg h más oldal vízjegyét látom rajta.. én minden alkalommal megnézem a nagyobb blogokat, - a tieteket is - hogy mit NE rakjak fel, mert itt már kint van esetleg.
am meg ez... "miért jelöljük meg?"... mert az origo vagy az index megjelöli ha valamit lefordít?? nem. ha valami 20%ban eltér az eredetitől, akkor az már a tied. ennyi. és ezentúl légyszíves ti is töltsétek a fáradtságot, hogy rászántok másfél percet és szétnéztek nálam is. köszönöm.

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.04.04. 09:54:37

@fijok: Szerinted nekünk mit kéne teneni ha azzal szembesülünk hogy körülbelül 15 oldal nyúlja le azokat a képeket amiket mi rakunk fel, fordítunk le stb? Nem kezdünk el mindegyiknek írkálni hogy szedjék le stb. mert simán megteheti hogy felrakja. "..ha valami 20%ban eltér az eredetitől, akkor az már a tied." az enyém? milyen jogi értelemben? merthogy szerzői jog nem illet emiatt, az biztos. Másik: mi is szét szoktunk nézni, hogy mit ne tegyünk fel (amúgy nálad is találtunk sok egyezést a mi blogunkkal, de nyilván te is szeded valahonnan, emiatt nem is írunk) de azt nem várhatja el tőlünk senki, hogy naponta 50 magyar blogot nézünk meg a legkisebbtől a legnagyobbig, hogy mi van fent.

fijok 2011.04.04. 10:30:17

@elmebajnok: engem a sima képek, amik nem tartalmaznak szöveget nem is érdekelnek igazából, mert igaz, mi is szedjük valahonnan. csak a fordítottak, amit ha találok olyat, akkor azt vsz valamelyik magyar oldal csinálta (fordította, hogy pontos legyek) ergo nem rakom ki. tisztelem amit összehoztatok, ezért nem is akarok tovább vitázni ezen, mert veszett fejsze nyele, csak annyit kérek h a jövőben ilyenből ne legyen probléma.
am amit meg tőletek lenyúlnak, mármint általatok fordított képeket, nyugodtan szóljatok be nekik.

Halfbreed 2011.06.05. 13:58:32

Szerintem meg szokjon hozzá mindenki, hogy ami egyszer netre kikerült az onnantól közös. A mindenkibe beleértve az Artisjus-t is.:)

kantus12 2011.09.04. 12:19:45

nem tök mind 1 honnan van? rohadtjó :D


süti beállítások módosítása